Det blev da ikke til så mange billeder, men vi havde en god dag, med masser af kage.
Der blev afholdt 2 fødselsdage.
En for lidt af mødregruppen

Frækkert

Frækkert

Ida og Lea leger

Banditter

Elias

Dejlig lagkage

De voksne spiser og snakker

Emil

På legepladsen

Ida og Elias

Alle ungerne

De 3 fra mødregruppen

Sofie med børn
Og en for familien

Så lagkage

Veninder

Kaj er en frø

Flot fødselsdagsgave fra Annemarie og Liller. En hjemmegjort havebord.

Ha ha ha

Sebastian og Birk

Tante Fie

Så spiser de igen

Og igen

Flot lagkage fra Tante Fie

Der leges

Og det er svært

Først boller
Til Ida’s 3 års fødselsdag var vi på Herstedhøje.
Menuen stod bl.a. på chokoladekage og bålpandekager.
En stille og rolig 2 års fødselsdag hjemme hos sig selv.
Ida’s første fødselsdag blev holdt i fælleshuset med gode venner.
Et lille site om Ida og mig – og også lidt om kage